emma - du är den som ger mig lust igen

Alltså jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. han är så svår, han bara gapar så fort jag tar lite i tyglarna, och han har inte fel i tänderna, för han är raspad för bara ett tag sedan, men han lixom biter på bettet, det ser jag ju eftersom det blir märken .. han är så klurig dendär skithästen .. också stannar han och tjurar, han bara VÄGRAR gå framåt, vad jag än gör, jag snurrar, jag sparkar på honom, jag har haft pisk och lixom slått till han lite (menar inte lixom slått o misshandlat honom) , ja jag har gjort det mesta. Det enda som fungerar är att backa, men jag kan inte backa överallt, t.ex inte över ridskolebron m.m .. men vi ska kämpa, han kan inget, men han ska inte bli någon tävlingshäst, vi ska bara njuta av livet och ha kul, men han är ofta ute och vandrar på mina nerver när han håller på och dummar sig.. blir så frustrerad när jag inte vet vad jag ska göra.. men aldrig skulle jag göra mig av med honom, min ögonsten <3
love you <3
/Emma

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback