Emma - Presenterar mig själv!

Tjena allihopa!
Jag heter Emma Wenner och jag är född den 2 juni år 1997. Jag är en tokig och busig person som oftast är i stallet eller med mina kompisar. Det är sällan jag är hemma utan någon kompis ^^ Jag bor i bergsåker som ligger i sundsvall och jag går på bergsåker skola, världens sämsta skola! I alla fall så vet jag inte riktigt vad jag ska säga, men ni får gärna fråga, och om ni vill kan jag ha en frågestund! :)
här är en väldigt ful bild på mig, men jag har typ inge bilder på mig själv! :]
Bookie
Jag har en foderhäst som heter The Bookmaker och han är ett varmblod född den 11 juni år 1997, samma år som mig! Bookie är 158 cm i manken. Han har stått väldigt länge och jag har bara haft honom i ca en månad, så vi har inte hunnit komma någonstans än, men förhoppningsvis är han igångsatt snart. Bookie är en väldigt tjurig men ändå väldigt snäll häst. När man rider kan han stanna och tjura och bestämma sig för att nej, hit ska vi inte gå! nu tycker jag vi vänder, och då kan han antingen stå fastfrusen, småstegra eller backa ner i dikena. Men eftersom jag är minst lika tjurig tillbaks så ger han sig efter mycket om och men. Han gör ganska ofta så, men det är inget jag har problem med ^^ han är inte heller utbildad, utan kan bara skritt,trav,galopp och antagligen kan han hoppa också vad jag vet, men jag tog ju honom för att jag vill ha något att utveckla själv,jag vill inte ha kakan färdig utan jag vill göra smeten själv! HAHAHA dedär kom jag på själv! *stolt xd* han ska bli en välmusklad herre kan jag säga! Han är i alla fall världens bästa häst! <3 Men, bookie är även ofta snäll, t.ex på gången och sånt, och jag litar 70% på honom, alltså inte helt än, men vi känner ju inte varann värsta bra än, men det kommer vi förhoppningsvis göra till sommaren, då kommer jag antagligen lita på han upp till 10000000%, och det hoppas jag han kommer göra på mig å! undrar ni något mer om honom så är det bara att fråga på! Tkr det är superkul med frågor! ;))
lillgnuttan <3
Denna bild bjuder jag sjukt mkt på, ser ju hemsk ut!
älskade bebben :']
Denna bjuder jag oxå på! x'd
/ Emma Wenner, även kallad FRÖ, BUSFRÖ, ENOCKWAN!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback