Maddes- Presentation!

Hejsan Svejsan!
Jag heter Madelene Persson och är såhär 13 år gammal.
Jag bor i Bergsåker som ligger i Sundsvall och jag går på en skola som heter Bergsåker's skola.
Jag har 1 egen hästar som heter Grei Delina som kallas Della och en foderhäst som heter Lucas Lazy och som kallas Lucas, På måndagar rider jag på en ridskolan som heter Kungsnäs och där rider jag med lille Lucas.
Delina är en Nordsvensk och Lucas är en liten D-ponny och båda är 7 år gammal.
Jag rider regelbundet eller hur man ska säga typ 5-7 dagar i veckan.
Jag har också 1 katt som heter Rocky och 2 Hundar som heter Dino och Winna (Wilma).

Här kommer det bilder på oss:

Grei Delina

Lucas Lazy

Rocky

Dino

Winna (Wilma)

Jag

Dehär var nog allt om oss, eller vad jag kommer på just nu iaf /maddodoo

kommentarer
posted by: Emilia

hej jag heter emilia, jag ville bara skriva att det kommer nog bli ett nöje att följa er! :D<3

2012-03-06 @ 17:10:50

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback