presentation- jenny

jag heter jenny och är 13 år och bor i sundsvall. på fritiden är jag för det mästa i stallet ;) jag har två ponnier som heter Mirå & Kuba.

Detta är mireaux som kallas mirå. han är 20 år och är en korsningsponny mellan arab,welsh och connemara. innan jag köpte mirå stog han på ridskola i 14 år. han är väldigt busig men vill inte någåt illa. han gör det av bara kärlek. i februari har han stått hos mig i 2 år. den 4 juli fyller han 21. hans mamma heter Carola 7 och hans pappa heter Carex phillipe och vann sm 93 i hoppning. han har även 2 föl som heter Mirelle och Celeste. han föddes upp på en gård i skåne.

Det här är Kuba.
han är 10 år och är en polsk ridponny. han kom till sverige vid 5 års åldern. han blev inriden som femåring och har tävlat msv b (120cm). han är envis och busig men även suuuper snäll. han är väldigt ouppfostrad men det försöker jag jobba bort.
/ jenny


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback