toves presentation;)

Hej jag heter Tove Westerberg  och är 13 år och bor i sidsjön och rider på ridskola 2 dagar i veckan tisdag och fredag;) 
Föruton att jag rider giller jag att hoppa med mig själv så gillar jag att busa det är riktigt kul! ;)  hoppning är min starka sida av ridningen jag brukar också hopptävla en häst som heter Merlin  innan jag tävlade Merlin så tävlade jag en annan häst som heter Lukas han kom jag väldigt långt med tycker jag  han är ett riktigt charmtroll men då han var en C-ponny så vart han förliten för mig så jag var tvungen att gå upp på en större storlek ;( ;)

juste glömde säga att jag kallas för Solveig av dom andra 4 skatorna. ;)
aja det var lita om mig ;) //Tove


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback